.

.

keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Lauantai 21.2 ♥

Me tultiin mun serkkujen luo jo perjantaina, kun oltiin siel yö. Sitten lauantaina lähettiin sinne jäähallille joskus noin klo.17:00. Kun mä ja mun porukat tultii Vaasan jäähallille sillon lauantaina, ne tietää ketkä oli siellä, mut siellä oli ihan sairaan pitkät jonot. Kun päästiin meidän omille paikoille niin ekana esiinty Mikael Gabriel, sitten Robin jne. Vähän ennen kun Elastinen(viimenen esiintyjä) alotti niin me mentiin sinne alas, koska sieltä oli lähteny niin paljon porukkaa et sinne alas sai mennä. Sit nähtiin mun kavereita siel kans. Kun Elastinen lopetti eli noin klo. 23:00 me lähettiin takas mun serkkujen luo. Me mentiin melkein heti nukkumaan kun tultiin, koska meidän äänet oli ihan mennyt ja oltiin muutenkin tooosi väsyneitä. <3        p.s  En laita kuvii tai videoita, koska ne on niin huonolaatuisia .           -J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti